Při osobním doručení kávovaru na jednu z našich poboček není nutné vytvářet objednávku. Při příjmu zapíšeme kontaktní údaje, značku a model kávovaru, popis problému a kávovar samozřejmě také nafotíme. V případě, že kávovar posíláte kurýrem, tyto informace zadáte při vytváření objednávky.
Diagnostika zařízení obvykle proběhne do 48 hodin od přijetí do servisního střediska. U nás nebudete čekat několik týdnů, než se provede diagnostika. Naši technici používají nejmodernější vybavení a pravidelně absolvují školení, aby mohli svoji práci vykonávat co nejkvalitněji.
Jako první technik otestuje kávovar a na základě výsledku začne rozebírat potřebné části, aby prověřil jejich funkčnost a odhalil závadu. Při diagnostice dbáme na celkovou životnost kávovaru, a proto kontrolujeme kávovar jako celek, abychom odhalili i neohlášené nebo skryté závady. Pokud u nás již kávovar byl v servisu nebo na pravidelné údržbě, dokážeme dohledat jeho servisní historii – máme na to vlastní informační systém od Firemnysystem.sk.
Během diagnostiky prověříme a následně Vás budeme informovat o:
– stavu kávovaru,
– dostupnosti potřebného dílu a době dodání,
– ceně dílu a práce,
– době opravy.
Na základě provedené diagnostiky Vám vypracujeme cenovou nabídku na opravu Vašeho kávovaru. Z důvodu rychlosti Vás budeme kontaktovat telefonicky. Na požádání Vám můžeme nabídku zaslat také e-mailem. Po sdělení cenové nabídky se můžete rozhodnout, zda můžeme se servisem začít, nebo si potřebujete vzít čas na rozmyšlenou. Se servisem začneme až po Vašem odsouhlasení rozsahu opravy.
Po odsouhlasení opravy ihned začínáme se servisem. Pokud má technik potřebný díl skladem, opravu provede hned po schválení. U běžných domácích kávovarů se snažíme mít většinu náhradních dílů skladem, a proto se na díl čeká jen v přibližně 10 % případů.
Po opravě každý kávovar prochází výstupním testováním, při kterém ověřujeme, zda oprava skutečně odstranila závadu. Sleduje se také kvalita připravované kávy. Pokud byla závada úspěšně odstraněna, následuje profesionální strojové odvápnění pomocí speciálního zařízení. Tento proces zajišťuje důkladnou dezinfekci a odstranění vodního kamene a usazenin. Po ukončení servisních prací vystavíme servisní protokol s uvedením všech provedených úkonů a kávovar připravíme k předání.
O dokončení servisu Vás budeme informovat SMS zprávou nebo e-mailem.